Descriere
Specificații Tehnice:
Cost Transport/ 300 lei se achita in avans.
Baterie 20Ah PLUMB ACID GEL
Scaun pt a 2 a Persoana !
Tensiunea de alimentare 48 V
Motor 650 W
Far LED, comenzi dispuse ergonomic, stil sportiv
Buzunar depozitare fata sub ghidon
Propulsie spate cu diferential
Ghidon cu soft grip
Mers inainte 3 viteze
Mers inapoi cu avertizare sonora
Roti de diametru 8″x 3,00
Autonomie 40-50 Km
Produsul vine neasamblat!
**Autonomia este influentata de: viteza de deplasare, greutatea pasagerului si gradul de inclinare al drumului.**
Viteza maxima constructiva de 25 Km/h (Nu Necesita Permis)
Cutie Depozitare Mare in spate + Cos metalic in partea din fata.
Bateria este detasabila (Se poate scoate si incarca separat)
Scaunul din spate este pliabil oferind un spațiu suplimentar de depozitare și transport.
Ambele scaune sunt dotate cu cotiere pentru siguranta si confort sporit.
Pe display sunt afisate toate datele necesare (Km/h, Km parcursi, nivel incarcare baterie)
Toate comenzile sunt pe ghidon (semnalizări, claxon, lumini)
Tricicletele electrice sunt dotate cu coș, astfel sunt foarte practice în ceea ce privește transportul bunurilor
Pentru o siguranta sporita detine o frana in plus la picior.
Consum de 2,5-3 KWh/100 Km (~1,5 lei tarif energie electrica casnic)
Capacitate de incarcare 180 Kg
Greutate 100kg
Timp de incarcare 5-6 h
Culoare NEGRU MAT !
* Acest vehicul este destinat in principal sa functioneze in afara drumurilor publice si proiectat sa circule pe suprafete nepavate , fiind exceptat de la omologarea de Tip efectuata de catre Registrul Auto Roman, CONFORM REGULAMENTULUI UE CU NR. :168/2013 DIN 15.01.2013 PRIVIND OMOLOGAREA : CAPITOLUL 1, ARTICOLUL 2, ALINEATUL 2, PUNCTUL G .
Noua tricicletă electrică RDB XIGMA este excepțională pentru plimbări prin oraș sau stațiuni. RDB XIGMA este eficient, foarte ușor de condus, toate comenzile sunt la vedere și amplasate pe ghidon.. RDB XIGMA este extrem de practic, scaunul din spate se poate rabata, astfel aveți parte de un spațiu mare de depozitare.
Informații despre vehicule electrice
Formatarea și întreținerea bateriilor
Se recomandă să încărcați bateria numai atunci când afișajul nivelului bateriei este aproape de 15% până la descărcarea completă sau până la ultima linie de nivel a bateriei.
La achiziționarea unui vehicul electric nou, se recomandă următoarea procedură pentru formatarea bateriei:
Folosiți vehiculul până când bateria este aproape complet descărcată,
Încărcați timp de 12 ore, apoi utilizați vehiculul într-un mod normal, până când bateria este aproape complet descărcată, apoi încărcați timp de 12 ore, apoi utilizați vehiculul din nou după până când bateria este aproape complet descărcată.
Se încarcă din nou timp de 12 ore și apoi vor fi utilizate într-un ciclu normal de încărcare și descărcare până când ledul de pe încărcător se schimbă de la roșu la verde.
Cum putem prelungi durata de viață a bateriei (bateria SLA)?
Bateriile plumb-acid care vin cu majoritatea trotinetelor și tricicletelor noastre electrice durează mai mult decât bateriile tradiționale cu plumb-acid. În plus față de acest avantaj, bateriile SLA sunt baterii sigilate care nu trebuie să fie niciodată umplute cu lichid, fiind în același timp extrem de sigure în cazul unei lovituri sau răsturnare.
Durata de viață a bateriei SLA trece prin trei etape: formatare, durată maximă și decădere.
Formatarea este cea mai importantă fază a duratei de viață a bateriei.
În timpul formatării, majoritatea producătorilor recomandă să nu profitați la maximum de baterie.
Pornind de la formatarea conform procedurii de mai sus vor trece 20 – 50 de cicluri complete de incarcare pana cand bateria ajunge la a doua viata utila, timp in care bateria va beneficia de functionare optima cu cea mai mare autonomie.
Perioada de vârf a duratei de viață a bateriei durează de obicei în medie 600 de cicluri de încărcare până la ultima perioadă de viață a bateriei, adică declin. Cu o întreținere adecvată, bateria poate depăși cu ușurință 1000 de cicluri de încărcare.
Pentru a menține bateria plumb-acid SLA în stare perfectă de funcționare, se recomandă încărcarea completă a bateriei timp de 12 ore. Dacă timpul nu ne permite să facem acest lucru de fiecare dată, producătorul recomandă o încărcare completă de 12 ore cel puțin la fiecare câteva săptămâni pentru o durată de viață cât mai lungă.
În perioadele de scădere a duratei de viață a bateriei, acestea vor fi în intervalul de 75-80% față de durata maximă de viață, moment în care recomandăm înlocuirea cu o baterie nouă.
Mai jos este o listă de sfaturi pentru o funcționare mai bună și o viață mai lungă a bateriei vehiculului.
1. Nu lăsați bateria să se descarce complet
Dacă bateria este lăsată să se descarce sub 15% pentru o perioadă lungă de timp, poate apărea procesul de sulfatare. Mai precis, acest fenomen poate bloca circuitul normal al electrolitului, provocând o întârziere mai mare a timpului de încărcare, reducând astfel durata de viață a bateriei. Încărcați periodic bateria complet timp de 12 ore.
2. Nu supraîncărcați bateria. Supraîncărcarea poate apărea dacă nu utilizați un încărcător compatibil sau defect. Încărcarea cu supratensiune va duce la scăderea nivelului apei din baterie și la creșterea temperaturii interne.
4. Nu depozitați vehiculul sau bateria în condiții de temperatură extremă. Pentru a menține bateriile cât mai mult timp și în condiții optime, nu este recomandat să le plasați în lumina directă a soarelui vara, deoarece temperaturile ridicate prelungite le pot afecta performanța.
5. Bateria trebuie menținută curată. Este important să păstrați tricicleta electrică în condiții normale și să o curățați din când în când, mai ales dacă peste ea curge apă, zăpadă etc.