Termeni și condiții – E-trotineta.ro

Prin vizitarea si folosirea website-ului e-trotineta.ro trebuie sa fiti de acord cu termenii si conditiile prezentate mai jos. In caz contrar va rugam sa parasiti website-ul dupa ce ati citit acesti termeni. Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC BEST PUBLIMEDIA SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare.Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

Confidențialitate

e-trotineta.ro nu prelucreaza si nu preda partilor terte datele personale ale vizitatorilor si clientilor sai! Nu predam informatii privitoare la comenzile facute de catre clienti!

Proprietate intelectuală

Logoul companiei e-trotineta.ro este proprietate SC BEST PUBLIMEDIA SRL si este protejata prin lege. Toate elementele grafice stilizate sunt in proprietatea firmei si utilizarea lor nu este permisa in afara de logoul companiei care poate fi utilizat in urmatoarele conditii: Logoul e-trotineta.ro poate fi folosit ca un link direct catre pagina principala a sitului www.e-trotineta.ro avand ca titlu urmatoarele expresii:(TROTINETE ELECTRICE – e-trotineta.ro, TROTINETE MECANICE – e-trotineta.ro sau INCHIRIERI TROTINETE e-trotineta.ro). Modificarea logoului e-trotineta.ro nu este permisa – nu poate fi supus niciunei transformari! e-trotineta.ro isi rezerva dreptul de a aproba sau dezaproba orice fel de utilizare a logoului.

Returnarea produselor

Se aplica conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Politica de retur se aplica doar in cazul clientilor persoane fizice. Pentru clientii persoane juridice, politica de retur este valabila doar in cazul unor defecte de fabricatie sesizate in 24 ore de la receptia trotinetei.

e-trotineta.ro isi rezerva dreptul de a refuza returul produsului in cazul in care au loc anumite abuzuri considerate din rea credinta.

e-trotineta.ro poate percepe o taxa pentru readucere la starea de nou a produsului returnat in cazul in care acesta prezinta deteriorari sau urme de uzura si conditia esentiala ca  utilizarea trotinetei nu a depasit 5km parcursi.

In cazul in are distanta parcursa este mai mare de 5 Km pretul pentru returnarea produsului se face prin difernta valorica in  interval  10% -90% din pretul de nou a produsului.

Returnarea produselor cumparate direct de la sediu  se  poate face in maxim 3 zile de la cumparare  prin notificare scrisa utilizand datele de contact disponibile.Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor care nu respecta conditiile de retur prezenatate mai sus.

Pentru produsele din categoria Second Hand,Rulate sau Demo, clientul isi asuma responsabilitatea de a nu putea returna produsul doar personal la sediul firmei astfel se evita orice aspect legat de uzura produsului. Garantia produselor Second Hand,Rulate sau Demo, este de 30 zile si se rezolva doar la sediul firme. Pentru produsele second Second Hand,Rulate sau DEMO, clientul poate cere informatii suplimentare ,tehnice sau foto pentru starea produsului inaintre de cumparare.Clientul are obligatia sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat doar daca este in conditii perfecte de functionare, inclusiv ambalajul, accesoriile si documentele in original (factura si certificat de garantie).

Returnarea este influentata de starea produsului, astfel: uzura pneurilor,franelor,suprafetelor de sustinere,zgarieturi a cadrului sau elementelor defecte mecanice de imposibilitate de functionare normale. Taxele de transport pentru returnarea produsului vor fi suportate de client.

Contravaloarea produsului returnat se restituie catre client prin transfer bancar in maxim 30 de zile de la intrarea in posesie a acestuia.

Cheltuielile de returnare, comisionele bancare si valoarea consumabilelor folosite vor fi suportate de cumparatar si se vor scadea din suma de returnat.Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren si acre sa respecte conditiile de ambalare din original.Cumparatorul este direct raspunzator pentru efectele/defectele sau alte deteriorari ale produsului returnat ,daca acesta nu a fost realizat conform cerintelor.

Situatiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garantiei:
– defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare
– deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente  si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; mufe indoiti, rupti, arsi 
– interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator
– lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie
– produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale
– modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

Dacă există semne de manipulare neconforma, modificare și deteriorare prin utilizarea nereușită, nu vom accepta rambursări!

REMEDIEREA PRODUSELOR
In cazul in care un produs aflat in termenul de garantie se defecteaza iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea:
Produsul va trebui predat sau trimis prin curier catre serviceul autorizat corespunzator, (in cazul in care pentru producatorul produsului defect nu se regaseste nici un service autorizat va rugam sa cereti informatii cu privire la trimiterea acestuia in garantie  la adresa de e-mail contact@e-trotineta.ro . Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 30 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati de acest lucru.
 Predarea sau trimiterea produselor cu defecte mentionate partial poate duce la o diagnosticare si remediere partiala.
 
– Coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie (in cazul in care certificatul de garantie este tipizat producator/importator, acesta se va trimite in original – pentru a se diferentia de catre certificatul tipizat E-trotineta , precum si datele de contact; si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului.
 
– Receptia coletelor se va face in aceasi zi in care sunt livrate de curieri, in limita programului de lucru E-trotineta.ro (Luni-Vineri 10:00-16:00). Coletele trimise vinerea vor fi preluate in service in ziua de luni a saptamanii urmatoare Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 30 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati de acest lucru. Produsele venite prin curier, vor fi retrimise tot prin curier, la adresa indicata de client. 

Produsele predate in centrul de preluare garantii e-trotineta.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile din momentul instiintarii, vor intra in posesia e-trotineta.ro  sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana. 

Declinarea responsabilității

e-trotineta.ro nu poate fi facut responsabil daca produsele cumparate de un client nu sunt folosite corespunzator! Aceasta conditie de utlizare se refera la urmatoarele produse: Trotinete mecanice si electrice . Nu ne asumam raspunderea si nu oferim garantie pentru utilizare in conditii neadecvate pe teren accidentat. Nu oferim garantie pentru elementele consumabile. Aceasta categorie contine elementele cauciuc,camera,spite,vopsea,cablu frana,cabluri electrice,mufe,placute frana,discuri frana,aripi plastic,protectii plastic,accesorii atasate,dopuri plasticDate legale

SC BEST PUBLIMEDIA SRL  CUI 30750918 J20/911/2012 Punct de lucru deschis : Cluj-Napoca Str Maramuresului Nr 149 ,Judetul Cluj, BANCA TRANSILVANIA  IBANRO31BTRL02201202S29500XX Tel: 0723099833

e-trotineta.ro ™ – Comercializant trotinete electrice si mecanice CopyRight © Toate drepturile rezervate! E-trotineta Salveaza Planeta!